Szkoła Grafiki Komputerowej
Szkoła Grafiki Komputerowej
menu
 .
 
 

KURS TWORZENIA GIER W UNREAL ENGINE 5

Chcesz zostać game developerem? Marzysz o stworzeniu własnej gry?

Poznaj Unreal Engine 5.
Naucz się tworzyć gry 3D w najbardziej zaawansowanym silniku na rynku.

Programy edukacyjne i certyfikacyjne (40% wiedza + 60% praktyka) mają na celu rozpoczęcie Twojej kariery jako niezależny gamedeveloper gier 3D. Nauczysz się programować w Blueprintach - prostym, wizualnym systemie programowania. Poznasz środowisko 3D silnika Unreal Engine 5. Stworzysz First Person Shootera w którym będziesz zbierał amunicje i strzelał do ścigających Cię wrogów.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

 

Kurs UNREAL 3D już 23 maja - 13 czerwca 2024
Stacjonarnie w Krakowie


Dzięki zaawansowanym narzędziom jak Unreal Engine 5 dzisiaj każdy może tworzyć gry. Unreal Engine 5 jest jednym z najbardziej popularnych silników do gier. Używa go m. in. CD Projekt Red.

Najpopularniejsze gry takie jak: Bioshock, Borderlands czy Fortnite zostały stworzone w Unreal Engine. Unreal Engine 5 jest wykorzystywany również w wizualizacji architektonicznej, produkcji telewizyjnej i filmowej oraz m. in. przemyśle samochodowym. A przy tym Unreal Engine jest całkowicie bezpłatny. Znajomość tego narzędzia zapewni Ci owocną karierę.


Czas trwania: 6 spotkań po 2 godziny lekcyjne - wtorki i czwartki od 20:00
Cena za kurs: 850 zł z vat - Cena last minute: 690 zł
Termin:
 23 maja - 13 czerwca 2024, Kraków




ZAPISZ SIĘ NA KURS

PROGRAM KURSU

01. Wprowadzenie
Obsługa edytora
Otwieranie drzwi

02. Spawnowanie wrogów i podążanie za graczem
Spawner z randomowym miejscem i czasem spawnowania
Dodanie NavMesha
Mechanika podążania za graczem

03. Mechanika zadawania obrażeń
Dodanie Widgetu z paskiem życia gracza
Mechanika tracenia życia
Animacja zadawania obrażeń

04. Strzelanie i Game Over
Dodanie Widgetu z amunicją
Mechanika tracenia amunicji
Widget “Game Over”
Wyświetlenie wyników
Restart gry

05. Zabijanie wrogów
Dodanie Mechaniki trafiania wrogów (LineTrace)
Animacja zabicia wrogów
Mechanika liczenia zabitych wrogów
Dodanie Widgetu z ilością zabitych wrogów

06. Mechanika zbierania
Spawnowanie znajdziek
Zbieranie i uzupełnianie życia
Zbieranie i uzupełnianie amunicji

 

STWORZYSZ WŁASNĄ GRĘ FPS


Nauczymy Cię jak tworzyć logikę gry w Blueprintach - wizualnym języku programowania.

Poznasz edytor materiałów gdzie nauczysz się algorytmów tworzących dynamiczne shadery.

Poznasz maszynę stanów i graf animacji.

Nauczysz się tworzyć UI i HUD zarówno od strony designu jak i architektury.

Dowiesz się jak implementować efekty cząsteczkowe.

Poznasz sposób na rozlokowanie w grze adaptatywnego dźwięku.

Przejdziesz przez pełny proces tworzenia własnej gry FPS, od pomysłu do działającego projektu.

Kiedy i gdzie?


Termin kursu:
23 maja - 13 czerwca 2024

Czas trwania:
6 spotkań, 20:00-21:30 - wtorki i czwartki
23 maja, 28 maja, 4 czerwca, 6 czerwca, 11 czerwca, 13 czerwca.

Cena za kurs:
850 zł Cena last minute: 690 zł

Miejsce:
Szkoła Grafiki Komputerowej
Kraków - ul. Zwierzyniecka 17/4


Certyfikaty i materiały


W trakcie warsztatów otrzymasz wszystkie potrzebne materiały. Po ukończeniu warsztatów otrzymasz certyfikat ukończenia kursu placówki akredytowanej przez MEN. Wyślemy również do Ciebie prezentację ze szkolenia, abyś w dowolnym momencie mógł sobie przypomnieć uzyskaną na nim wiedzę.

Zgłoszenia

Aby zarejestrować się na warsztaty wypełnij
formularz zgłoszeniowy:


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY







Warunkiem rezerwacji miejsca jest opłata wpisowego (30% wartości warsztatów).


Pytania prosimy kierować na adres:
sekretariat@szkola-grafiki.pl

Organizator


Organizatorem Kursu UX + DESIGN THINKING jest Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Globlife, ewidencjonowana w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych pod nr: 133205 (zobacz w rejestrze RSPO). Nasza placówka podlega Małopolskiemu Kuratorowi Oświaty oraz Ministerstwu Edukacji Narodowej.

Wystawiamy certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów kompetencji zawodowych na podstawie § 11 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. poz.1632).

Certyfikaty i zaświadczenia ukończenia kursów umiejętności zawodowych wydawane przez naszą placówkę wliczają się do wymogów awansu zawodowego nauczyciela szkolnego i akademickiego.

Status ucznia naszej placówki jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne (ZUS, KRUS, ubezpieczyciele).

Autorski program zajęć

Bartosz Kamiński

Bartosz Kamiński

Doświadczony game developer i programista Unreal Engine z ponad dekadą doświadczenia w branży gier wideo. Pracował nad takimi tytułami jak „The Invincible”, „Hell Let Loose” i „Phantom Doctrine”. 

Prowadził Akademię Gamedevu w Krakowie, gdzie dzielił się swoją wiedzą z przyszłymi twórcami gier. Uczy również w 31 Liceum w Krakowie o profilu Gamedevowo programistycznym. Jego kursy oferują praktyczne podejście do tworzenia gier, oparte na realnych projektach i bogatym doświadczeniu.

Jest również twórcą popularnej serii tutoriali „UE4 Minutes tutorials”, która pomogła wielu młodym programistom i projektantom w rozwijaniu ich umiejętności. Jego podejście do nauczania łączy głęboką wiedzę teoretyczną z praktycznym zastosowaniem w grach. 


 
SZKOŁA GRAFIKI KOMPUTEROWEJ
ul. Zwierzyniecka 17/4
31-103 Kraków
tel. 508-098-077
sekretariat@szkola-grafiki.pl
Facebook  Vimeo
Ostrzeżenie ciasteczkaWykorzystujemy technologię cookies tylko do celów statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.
OK